Cliënttevredenheid
Uw tevredenheid is het allerbelangrijkste.
Jaarlijks voeren wij een tevredenheidsonderzoek uit.
Naar aanleiding van de uitkomsten van dit onderzoek wordt een verbeterplan opgesteld.
Wet-/regelgeving, richtlijnen en protocollen.
Voor de zorg wordt door mij een kwaliteitssysteem gehanteerd.
Hierin liggen alle wettelijke eisen, richtlijnen en protocollen vast om aan alle eisen te voldoen.
DESKUNDIGHEID
Thuiszorg voor uw Welzijn werkt alleen met gediplomeerd verzorgende-IG.
Regelmatige bijscholingen van onze medewerkers staat garant voor een hoge kwaliteit van dienstverlening.
KLACHT & PRIVACY
Het kan voorkomen dat u ergens niet tevreden over bent.
Dit vernemen wij graag van u zodat wij de zorg kunnen verbeteren.
Thuiszorg voor uw Welzijn is aangesloten bij een onafhankelijke klachtencommissie.
Voor meer informatie over de bescherming van uw privacy kunt u het privacyreglement opvragen.
ZORGLEEFPLAN
Bij aanvang van de zorg wordt een zorgdossier voor u samengesteld.
In het zorgdossier wordt informatie opgenomen die van belang is voor het uitvoeren van de zorg.
Uw zorgvraag wordt in samenspraak met u vastgelegd in zorgdoelen.
Op basis hiervan wordt regelmatig met u geëvalueerd of onze zorg- en dienstverlening bijdraagt aan het behalen van uw persoonlijke doelen.
Thuiszorg voor uw Welzijn houdt zich aan de wettelijke verplichting om gegevens tot 15 jaar na beëindiging van de zorg- en dienstverlening te bewaren.